donderdag 31 januari 2013

Aanmoediging







HUP


Met grote letters staat steeds opnieuw op de weg:

HUP
DAAN
SHARON

Ik kreeg zelf net een staartje van een gigantische bui op mijn kale schedel. "Het wordt wel weer mooi," zei ik in stilte. Het is net droog als ik voor Almere de eerste aanmoedigingen voor Daan en Sharon zie. Het gaat zo'n 12 á 13 kilometer door.

Daar heeft iemand veel tijd in gestoken. Daan en Sharon maar rennen of fietsen (ik gok een triatlon, het is er 't gebied voor) en die onbekende maar steeds die tekst kalken. Waarom staat er de laatste keer alleen nog:

HUP
SHARON

Ging zij door terwijl Daan af moest haken? Was de verf op?
Zou het geholpen hebben? Mooi zo'n naamloze helper op de achtergrond. 


Je kan de foto's in dit blog aanklikken voor een grotere versie.






5 opmerkingen:

Anoniem zei

Daan was spelbreker!


martin zei

Ik denk het ook. De onbekende had een relatie met Daan. Maar Daan bedacht zich dat hij liever met een vrouw ging en viel op Sharon. Sharon rende verder en Daan bleef met bloedend hart liggen. De onbekende wilde voor de spelbreker niet meet kalken. Zoiets! Of één van de andere 1001 mogelijkheden.

Anoniem zei

dat is dan weer het mooie van 1001 nachten, of mogelijkheden.

martin zei

Ja inderdaad als je wilt is overal wel een verhaal uit te halen. Een beetje waarheid zelfs in een sprookje is wat mij betreft een must. Van de 1001 nacht verhalen ken ik er maar een paar, maar die voldoen allemaal aan die wens. De verhalen van 1001 dag - door een handige Fransman meegenomen/geschreven uit de Occidental en goed verkocht - ken ik beter en daarvoor geldt (ondanks de halve leugen ervan) hetzelfde. Gods wat ben ik een kletsmeijer.

martin zei

Joop ik krijg je commentaar keurig binnen, maar het verschijnt niet hier en ik weet even ook niet hoe ik bij intense debate moet reageren. Komt vast nog wel goed. En blijf gewoon reageren.