vrijdag 4 november 2011

Miezer









Daadkracht

Het is een warme herfstdag. De regen miezert zachtjes uit grijze wolken. Toch word ik natter van het zweet dan van de regen. Het zal wel komen door het trappen, maar mijn hoofd werkt ook op volle toeren. Voordat ik in Heemskerk ben zijn al vijf onderwerpen langs gekomen waarmee ik me bezig zou moeten houden. Aan ideeën ontbreekt het me niet, wel aan daadkracht. "Ga toch twintig uur werken. Je kan niet meer," zei mijn vriendin vanmorgen nog. Het blijft wennen.




4 opmerkingen:

Jan de Stripman zei

Dat lijkt me verstandig advies van je vriendin ! De foto's zijn weer heel sfeervol...

martin zei

Jan ze is zo verstandig.

Jan de Stripman zei

@martin- Doe er je voordeel mee. Luister naar die vrouw...!

lebonton zei

als een idee harder waait dan de wind, is een vriendin een goede raadgever.
en wen er maar aan voordat je aan iets anders moet wennen.